Profesyonel Çağrı Merkezlerinin Tekliflerini karşılaştırın; size en uygun teklife hızlıca ulaşın.

Firmanıza özel hazırlanan teklifin hiçbir bağlayıcılığı yoktur ve herhangi bir ücret ödemezsiniz.

Call Center Hizmeti

Call center hizmeti tüm sektörlerde firmanın hizmet kalitesini arttırmak, kaliteli bir imaj sunmak ve müşteri memnuniyetini sağlayarak sağlam referanslar toplamak için oldukça önemlidir. Firma ve müşteri arasında iletişim köprüsü kurmanın yanı sıra aynı zamanda firma ve müşteri arasında güven bağı kuran call center hizmeti 7/24 hizmet sunarak firmanın ulaşılabilirliğini sağlamakta ve müşterinin talep ve sorunlarını anlık olarak cevaplayarak hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmaktadır. Alanında uzman ekiplerden oluşmakta olan call center hizmeti müşteriye doğru bilgi aktarabilmek ve müşteriyi doğru bir şekilde yönlendirebilmek için firmanın düzenlemiş olduğu tüm güncel kampanyaları bilmesi ve firmanın ürünlerini aynı zamanda ürünlerin özelliklerini iyi bir şekilde bilerek müşteriye aktarması gerekir.

Call Center Hizmetinin Avantajları

Call center hizmeti hem müşteriye hem de firmalara pek çok avantajlar sağlamaktadır. Gelen ve giden tüm aramaları yönlendirerek müşterinin doğru birimden kaliteli hizmet almasını sağlamakta olan call center hizmeti genel olarak müşteri problemlerine anlık çözüm üreterek firmanın iş yükünü büyük oranda hafifletmektedir. Bunun yanı sıra satış ve tahsilat desteği de sağlayarak hem firmanın satış oranlarının yükselmesine katkı sağlamakta hem de dışarıdan toplanacak olan tahsilatın daha hızlı bir şekilde alınmasını sağlayarak gelir oluşumuna katkıda bulunmaktadır. Müşteriler için kısa sorulardan oluşan anket düzenleyen call center, müşterilerin firma hakkındaki olumlu ve olumsuz düşüncelerini öğrenerek eksik yönlerin tespitini sağlamakta ve hizmet kalitesini arttırmaya yönelik çalışmalar yürütmektedir.

Call Center Görevleri

Call center hizmetlerinin başlıca görevleri arasında firmanın ürünler için belirlediği kampanya ve promosyonları müşteriye aktararak müşteri toplama ve satışları yükseltme çalışmaları gelmektedir. Tüm bu işlemleri yaparken her zaman öncelikli olarak müşteri memnuniyetini ön planda tutan call center, anket, ürün tanıtımı, satış sonrası destek, tahsilat, problem kaydı oluşturma ve müşteriye anlık olarak çözüm üretmekle görevlidir. Call center 7/24 hizmet sunmakta olduğu için genel olarak vardiya sistemi ile çalışma sağlamaktadır. Çalışanlar her ne olursa olsun müşteriye asla kötü ve kaba davranışlarda bulunmamalı daima nazik, kibar, anlayışlı ve pozitif bir yaklaşım sunmalıdır.